Pozycjonowanie marki konsumenckiej
Definiowanie strategii marki to kwintesencja naszej pracy. Odkrycia z przeprowadzonych analiz, wybór grupy docelowej oraz sesje kreowania wstępnych kierunków i konceptów, prowadzą nas ostatecznie do wyboru i zapisu pozycjonowania marki. Zapis ten definiuje obietnicę marki (esencję), kluczowe korzyści, atrybuty i wartości, osobowości oraz inne elementy, które definiują jej atrakcyjność i wyróżnialność.
Strategia marki korporacyjnej
Marka producenta bywa dla coraz bardziej świadomych konsumentów bardzo ważna. Wizerunek organizacji ma też kluczowe znaczenie dla różnych grup jej interesariuszy - w tym pracowników, kontrahentów, mediów czy społeczeństwa. Budowanie strategii marki korporacyjnej wymaga szerokiej wiedzy na temat jej tożsamości istniejącej wewnątrz organizacji, a także umiejętności wciągnięcia do współtworzenia marki członków firmy, którzy powinni identyfikować się z jej wizją, misją i wartościami.