Soplica

Relaunch marki w oparciu o staropolską tradycję wytwarzania wódek gatunkowych.

 

W 2010 roku, gdy zajęliśmy się markami wódek z portfela CEDC, Soplica borykała się z problemami wizerunkowymi typowymi dla starzejącej się marki.

Naszą odpowiedzią była reinterpretacja tradycji, która stoi za nazwą marki. Efektem prac – tożsamość Soplicy oparta o tradycje zaścianka szlacheckiego i kunszt wytwarzania wódek gatunkowych.

Nowy koncept marki stał się inspiracją dla restylizacji opakowania oraz wytyczną do rozbudowy portfela (strategia oparta była na wariantach smakowych). Został również przełożony na komunikację marki, zaś esencja marki „wódki takie jak kiedyś” stała się jej głównym hasłem reklamowym.

Relaunch marki wyniósł ją na rekordowe poziomy sprzedaży, które obecnie plasują Soplicę na czwartym miejscu w kategorii.