Badania konsumenckie
Ekspertyza w dziedzinie badań jakościowych to nasza kluczowa kompetencja i efekt wieloletniego, zdobywanego w Polsce i zagranicą doświadczenia. Stawiamy na głębokie rozumienie psychologii konsumenta, a na poziomie interpretacji stosujemy unikalną metodologię analizy grupowej. Jest to szczególne istotne w badaniach diagnozujących potrzeby konsumentów i insighty kategorialne, gdzie metodologia analizy i interpretacji danych odgrywa kluczową rolę. Chętnie stosujemy podejście etnograficzne i wszelkie inne metody pozwalające wyjść poza deklaracje.
Segmentacja konsumentów
Właściwa segmentacja konsumentów jest często kluczem do efektywnej strategii marki, a zwłaszcza portfela marek bądź produktów. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy jak tworzyć użyteczne segmentacje, które będą nie tylko trafną mapą konsumentów w kategorii, ale również wygodnym narzędziem dla sprzedaży i planowania mediów.
Audyt otoczenia konkurencyjnego
Kluczem do podjęcia właściwych decyzji i działań marketingowych jest zrozumienie kontekstu, w którym działa marka. Ten obraz zawsze składamy z wielu wątków – wizerunku marek, analizy ich komunikacji, analizy oferty konkurencji, rekonstruując w efekcie mapę kategorii.