Play

play

Efektywna praca nad wzmacnianiem pozycji marki na rynku, doceniona Złotym Effie w 2014 roku.

Z Play współpracujemy od sześciu lat. Przez ten czas wspólnie przepracowaliśmy bardzo wiele kluczowych z punktu widzenia marketingu marki elementów jej działania.

W naszej historii współpracy warto jednak zwrócić uwagę na dwa punkty zwrotne. Pierwszy z nich to praca nad pozycjonowaniem, a zwłaszcza nad redefinicją pojęcia challengera. Lepsze zrozumienie potrzeb konsumenta i podjęcie walki z konkurencją właśnie z uwzględnieniem jego perspektywy przyniosło polepszenie pozycji marki na rynku.

Drugi moment zwrotny, w którym CPC miało również swój udział, to budowa nowej strategii komunikacji marki. Zespołowi Play udało się w unikalny sposób połączyć siłę dotarcia, gwarantowaną przez wykorzystanie celebrytów, z wiarygodnością przekazu. Ta wynikała z faktu, iż zaproszone przez Play gwiazdy występowały w reklamach nie - jak to zwykle bywa - "dając twarz marce", lecz stając się jej klientami.

Dziś Play może walczyć o pozycję numer jeden, gdy zaczynaliśmy współpracę nie było jasne czy utrzyma pozycję numer cztery. To, że możemy brać udział w tej drodze jest źródłem nie tylko dumy, ale i czystej przyjemności.