Cropp i House

Strategia dla dwóch marek modowych z portfela LPP tak aby tworzyły maksymalnie efektywny portfel i adresowały odmienne segmenty młodych konsumentów.

Firma LPP właściciel m.in. marki Cropp poprzez akwizycję firmy Artman stała się posiadaczem marki House, a więc dwóch głównych marek odzieżowych skierowanych do młodych.

CPC przygotowało strategię repozycjonowania obu marek tak aby stały się one dla siebie komplementarne w ramach portfela LPP, a także zagospodarowały razem możliwe najszersze grono młodych konsumentów. Repozycjonowanie obu marek polegało więc w istocie na ich „rozsunięciu” tak aby odpowiadały na odmienne obszary potrzeb związanych z marką odzieżową.

W efekcie Cropp i House stały się markami o wyraziście odmiennych światach i osobowościach. Cropp - marka czerpiąca inspirację ze świata miejskiego stylu życia, sportów miejskich i w związku z tym bardziej streetwearowa. House stał się marką nawiązującą do kultury klubowej/muzycznej oraz bardziej modową.

Strategia przyniosła sukces, obie marki są liderami rynku odzieżowego dla młodych konsumentów.