Carlo Rossi

Rewizja i wyostrzenie strategii najpopularniejszej marki wina w Polsce.

Marka Carlo Rossi na przestrzeni kilkunastu lat zdobyła w Polsce pozycję absolutnego lidera w kategorii win. W 2008 roku było jasne, że rynek zmienia się i staje się trudniejszy. Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie marki na nowe wyzwania.

Przeanalizowaliśmy trendy rynkowe, kulturowe i konsumenckie w kategorii wina w Polsce. Przygotowaliśmy ilościową segmentację konsumentów w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych.

Przeprowadziliśmy rewizję dotychczasowej strategii i komunikacji marki. Wypracowaliśmy pozycjonowanie marki - dopasowane do zmieniającego się kontekstu rynkowego oraz lepiej wycelowane w segment docelowy marki. Efektem były wytyczne do komunikacji marki oraz zmian w portfolio produktów.

Carlo Rossi umocniło pozycję lidera. Odświeżona komunikacja i rozwój portfolio produktów pomogły zrewitalizować markę i zachować pozycję lovebrandu w kluczowej grupie docelowej.