Żubrówka Biała

CEDC zachęcone sukcesem rynkowym wariantu czystego marki Żołądkowa Gorzka zdecydowało się rozszerzyć markę Żubrówka również o wariant czysty.

 

Niszowy charakter Żubrówki Bison Grass powodował konieczność opracowania od podstaw założeń marki dla wariantu czystego jako przyszłego drivera sprzedażowego.

Stworzyliśmy dla marki strategię wymierzoną w pozycję przyszłego lidera rynkowego – sięgając po najważniejszy kategorialny benefit czystości.

Uwiarygodnieniem zajęcia pozycji „polskiej Finlandii” stała się zimowa Puszcza Białowieska jako metafora jednego z ostatnich absolutnie czystych miejsc w Polsce, które skuwane jest co roku srogą kontynentalną zimą.

Żubrówka Biała jest w chwili obecnej liderem rynku, tym samym pozbawiając tego tytułu marki Żołądkowa Czysta oraz Krupnik.