Nasze prace

Działamy od ponad 10 lat. W tym czasie zrealizowaliśmy blisko 100 projektów brand consultingowych. Poznaj kilka przypadków, w których pomogliśmy klientom w rozwoju ich marki.

Play

Efektywna praca nad wzmacnianiem pozycji marki na rynku, doceniona Złotym Effie w 2014 roku.

Škoda

Adaptacja globalnego pozycjonowania marki oraz stała współpraca strategiczna dotycząca wzmacniania pozycji lidera w Polsce.

Królewskie

Współpracując z Grupą Żywiec, zajmujemy się marką Królewskie od 2014 roku.

PLL LOT

Strategia pozycjonowania marki adresująca nową wizję rozwoju linii lotniczych LOT na polskim rynku i na rynkach zagranicznych.

Carlo Rossi

Rewizja i wyostrzenie strategii najpopularniejszej marki wina w Polsce.

Warka

Repozycjonowanie Warki w stronę klasycznej męskości.

Soplica

Relaunch marki w oparciu o staropolską tradycję wytwarzania wódek gatunkowych.

Żubrówka Biała

CEDC zachęcone sukcesem rynkowym wariantu czystego marki Żołądkowa Gorzka zdecydowało się rozszerzyć markę Żubrówka również o wariant czysty.

Philips Sonicare

Opracowanie strategii wprowadzenia na rynek w Polsce i Czechach szczoteczki sonicznej Sonicare.

Totalizator Sportowy

Reorganizacja portfela marek narodowego organizatora gier losowych.