Warka

Repozycjonowanie Warki w stronę klasycznej męskości.

Pozycjonowanie i komunikacja tej kluczowej mainstreamowej marki Grupy Żywiec ulegały wielu zmianom na przestrzeni lat. Marka borykała się z nieostrym equity. Kampania „Jest Ekipa, Jest Akcja” była pierwszym krokiem w nowym kierunku, ale nie przyniosła oczekiwanej poprawy pozycji marki. W tym kontekście zostaliśmy poproszeni o pomoc w doprecyzowaniu tożsamości marki w obszarze male bonding.

W naszej pracy przyjrzeliśmy się z bliska konsumentowi, analizując insighty kulturowe związane z męskością.

Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt marki, szukając w produkcie i historii marki elementów, które budują jej unikalność. Szczegółowo przeanalizowaliśmy komunikację marek ze świata, które dotykają tematu męskiej więzi. Efekty i wnioski zainspirowały nas wspólnie z Klientem do zdefiniowania strategii marki, która odwołuje się do klasycznej męskości.

Nowa strategia została przełożona na rebranding opakowań oraz nową platformę komunikacji Planeta Warka.